Dua Beranak Menggelabah ?


Pada mulanya dilihat Wan Azizah dan Anaknya seperti cuba buat-buat ceria di hadapan wartawan ketika beliau membuat pernyataan mengenai Video Seks Anwar Ibrahim yang tersebar. Beliau menyatakan ternyata ianya bukan Anwar Ibrahim, kerana mereka amat mengenali susuk tubuh Anwar Ibrahim. Pelbagai hujah dikemukakan oleh Wan Azizah untuk menyangkal dakwaan orang ramai, diantaranya ialah pinggul yang berbeza, janggut, dan bentuk dada.

Penulis rasa ini semua adalah alasan yang lemah jika digunakan untuk menyangkal dakwaan Video Seks terbabit. Seharusnya Wan Azizah patut mengemukakan Jam Tangan Omega yang didakwanya ada di dalam simpanannya.

Malah ketika di soal seorang wartawan mengenai jam tangan itu, reaksi Wan Azizah terus bertukar daripada ceria menjadi seorang yang cemas. Kita semua tahu akan cara keluarga Anwar ini sejak dulu hingga sekarang. Pantang jika ada sebarang bukti yang boleh menjahanamkan Kerajaan, maka mereka tidak akan menunggu untuk mendedahkan bukti kepada umum. Tetapi mengenai Jam Tangan Omega, Wan Azizah masih tidak dapat menunjukkan jam tersebut.
Penulis tahu akan keunikan Jam Tangan Omega Anwar Ibrahim. Justeru itu adalah mustahil untuk Wan Azizah mendapatkan jam tangan yang baru bagi menggantikan yang lama. Ini adalah alasan utama mengapa sehingga kini beliau gagal untuk menunjukkan jam terbabit.

Jam Tangan Omega sememangnya tiada di dalam simpanan Wan Azizah. Ini jelas menunjukkan beliau cuba menyembunyikan fakta dimana Anwar Ibrahim Ternyata bersalah !

1 comment:

  1. Apa yg mereka cuba pertahankan skg ney?? Kalau benar bagai dikata, jgnlah sembunyikan fakta yg sedia ada..BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH!!!

    ReplyDelete