Zuraida Bunny Buat Fitnah Lagi !


Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin aka Zuraida Bunny kini telah mereka satu lagi fitnah terhadap UMNO. Tindakan meraih perhatian rakyat ini merupakan salah satu tindakan terdesak daripada pihak PR bagi mengalih perhatian rakyat daripada isu PR menghalau penduduk di Kg Sungai Kerandang.

Zuraida Bunny mendakwa UMNO Barisan Nasional cuba menggunakan rakyat asing sebagai pengundi yang akan digunakan bagi memberi undi kepada Barisan Nasional.

Malah Zuraida Bunny juga menunjukkan surat salinan permohonan sijil kewarganegaraan yang didakwanya daripada Ketua Bahagian UMNO Hulu Selangor, Datuk Idris Abu Bakar untuk dihantar kepada Dato' Seri Hishamuddin. Hari ini, Datuk Idris Abu Bakar membuat kenyataan balas menegaskan beliau tidak pernah menghantar apa-apa surat permohonon pun kepada Dato' Seri Hishamuddin, malah beliau mendakwa tidak tahu menahu mengenai perkara itu. Jelas beliau, Zuraida Bunny ternyata cuba memfitnahnya dengan surat palsu dimana didapati surat itu bukan tandatangannya!

Berikutan demi kebenaran dirinya, Datuk Idris akan membuat laporan polis mengenai isu fitnah ini.

Ternyata para pemimpin UMNO tidak akan gentar untuk bertindak jika mereka mendakwa difitnah oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab. Datuk Idris jelas berani menegakkan kebenaran diatas tuduhan yang dilemparkan kepada beliau.

Tidak seperti sesetengah pemimpin pembangkang yang tidak berani, malah takut untuk menegakkan kebenaran diri mereka sendiri. Takut kerana mereka tahu, mereka memang salah!

Zuraida Bunny hanya tahu menyalak sahaja, sekadar mahukan perhatian rakyat. Mungkin beliau juga seorang yang gilakan publisiti?

Mengapa tidak sahaja Zuraida mengulas kenapa Penduduk Kg Sungai Keradang dihalau secara zalim oleh Pakatan Rakyat?

Jangan lari Daripada Isu Kezaliman Pakatan Rakyat !

No comments:

Post a Comment