Bila Anjing Gila Mulai Meracau !


Anjing, Haiwan peliharaan kebanyakan bangsa Cina Dan India. Anjing dikenali kerana setianya kepada tuannya. Anjing juga dikenali dengan sifatnya yang menjijikkan, suka menghidu dubur anjing lain, malah sifat membontoti anjing betina tidak kira di mana sahaja merupakan diantara sifat jijiknya seekor Anjing. Apa yang kebiasaannya manusia lakukan apabila seekor anjing sudah mula menjadi liar dan membahayakan manusia disekelilingnya?

Mudah sahaja, panggil Dewan Bandaraya, Tembak sahaja!

Jadi apa yang harus kita lakukan apabila manusia pula yang mula bersifat seperti seekor anjing, menjadi liar dan membahayakan manusia lain?

Mudah sahaja, tangkap, sumbat dalam penjara besi, biar dia meringkuk dalam penjara seumur hidup agar tidak menyusahkan manusia lain!

Bagaimana seekor anjing layak untuk menghina manusia?
Apakah taraf manusia liar, tidak beretika, bersifat seperti binatang untuk menghina seorang pemimpin yang sudah terbukti kepimpinannya, malah lebih banyak berjasa kepada negara berbanding Si Anjing Bertopengkan Manusia ini?

Bagaimana Anjing boleh menjadi Pemimpin untuk Manusia? Ini bukan cerita Hollywood...Ini Bukan Fantasi...

Adalah mustahil untuk menyedarkan si perangai Anjing ini untuk kembali ke sifat Manusia...Selayaknya di tangkap sahaja, biar disisihkan daripada masyarakat manusia yang bertamadun ini.

Katakan Tidak Pada Si Anjing Al-Juburi !

No comments:

Post a Comment