Nik Aziz : Ulama Atau P*K*M*K !




Bagaimana Seorang Ulama gelaran penganut-penganut PAS boleh membuat kenyataan sesuka hatinya, tanpa memikirkan perasaan seluruh umat Islam di Malaysia?

Nik Aziz hari ini membuat kenyataan (Sila Baca Berita Harian) hari ini, Umat Islam di Malaysia harus "JILAT" kaki Anwar Ibrahim untuk diri mereka diterima di SYURGA. Adakah ini salah satu lagi fatwa songsang daripada Nik Aziz?

Ketika isu Ayah PIN dahulu, penyokongnya sanggup meminum air rendaman kakinya hanya untuk mendapatkan keberkatan, dakwa mereka. Dan kini, Nik Aziz pula suruh rakyat jilat kaki Anwar Ibrahim ? Adakah Nik Aziz ini benar-benar Ulama? Adakah ini kata-kata seorang Ulama?

Kata beliau lagi, umat Islam yang menonton video seks terbabit malah mempercayainya tidak akan diterima ke syurga. Hanya dengan menjilat kaki Anwar Ibrahim barulah akan diterima di syurga. Siapa Anwar Ibrahim? Wali? Nabi? sehingga diberi pengiktirafan sebegini daripada Nik Aziz sendiri?

Nik Aziz seumpama menghina seluruh umat Islam di Malaysia ini! Dirinya dianggap benar dalam segala hal hanya kerana gelaran Ulama yang diterimanya daripada penyokong buta hati PAS.

Penulis mengharapkan agar pihak Jabatan Agama Islam dapat bertindak ke atas Ulama Palsu Ini !

No comments:

Post a Comment