Hebat Mat Sabu Arah Polis Minta Maaf 24 Jam !


Semakin hari semakin naik kepala Mat Sabu ni, hinggakan berani untuk mengarah pihak polis untuk tampil memohon maaf kepadanya dalam masa 24 Jam!

Apa pentingnya Mat Sabu sehinggakan beliau boleh mengarah sesuka hati? Adakah hanya kerana beliau merupakan timbalan presiden PAS, sebuah parti yang bakal kehilangan suara mereka apabila ditenggelami oleh suara DAP dan PKR? Suara Mat Sabu tidak penting bagi negara. Pihak polis tidak perlu untuk melayan karenah sasau Mat Sabu ini.

Jelas rakyat sudah melihat, pembohongan Mat Sabu, fitnah Mat Sabu terhadap Pihak Polis apabila beliau menuduh dirinya dilanggar oleh Pihak Polis sehingga menyebabkan kecederaan serius pada lututnya.

Bukti berupa rakaman video ketika kejadian telah dipertontonkan kepada rakyat! Ternyata Mat Sabu tidak pandai naik motor sehinggakan terjatuh sendiri! Adakah video itu juga satu usaha Superimpose daripada kerajaan?

Hentikanlah penipuan kamu Mat Sabu...Rakyat Malaysia benci kepada BERSIH 2.0 yang lebih banyak menyusahkan hidup mereka.

1 comment:

  1. Puteri BunianAugust 01, 2011

    Mat Sabu pun nak jadi pelakon terkenal, mana boleh Si Anwar aje yg menang Tiap Tahun pelakon terbaik dunia !!!!

    ReplyDelete