Stadium Merdeka Tolak Perhimpunan BERSIH


Pihak Pengurusan Stadium Merdeka kini menolak permohonan BERSIH untuk menjadikan tempat itu sebagai pusat perhimpunan haram BERSIH kelak. Pihak pengurusan telah memberikan beberapa alasan bagi menolak tempahan pihak penganjur BERSIH.

Alhamdulillah, kerana jelas menunjukkan, ramai yang tidak bersetuju perhimpunan haram ini diadakan. Pihak Polis telah menyatakan pendirian mereka. Pihak NGO telah menentang BERSIH yang hanya bakal menimbulkan kekecohan yang akan menyusahkan rakyat Malaysia.

Jika BERSIH diadakan, pasti akan berlaku kekecohan. Apa yang mampu kita lakukan hanyalah bergantung kepada kecekapan pihak polis dalam menangani situasi pada hari tersebut.

Dinasihatkan kepada seluruh rakyat Malaysia, janganlah sertai perhimpunan haram ini. Yang paling penting, jangan libatkan anak-anak kecil yang tidak mengetahui apa-apa. Keadaan pada hari tersebut pasti akan menjadi tegang. Demi keselamatan anak-anak kita, jauhilah mereka daripada segala bahaya.

Para Mahasiswa dan Mahasiswi. Jangan terlibat di dalam perhimpunan haram ini. Jika anda ditangkap oleh pihak polis kelak, masa depan anda semua akan musnah. Fokus kepada pelajaran. Jangan terlalu ikut emosi!.

Bersama Kita, Tolak Perhimpunan Haram BERSIH !


No comments:

Post a Comment