Peserta Dapat RM20 Ribu! PengCOVER Dapat Berapa?


Ini satu lagi info yang memeranjatkan mengenai isu serbuan Gereja oleh pihak JAIS tempoh hari.

Melalui satu sumber daripada sebuah blog, didapati :-

Seorang pengikut beragama Islam di Gereja Methodist Damansara Utama (Di serbu Jais) yg enggan dikenali,mendakwa dia menghadiri Majlis Gereja itu lebih setahun lalu selepas dibebani pelbagai masalah kewangan.

"Pelbagai bantuan saya terima,syaratnya,saya harus menyertai setiap program termasuk minum sejenis air."

Sehingga semalam,sudah tiga kali saya dipanggil JAIS untuk beri keterangan kerana menyertai kumpulan ini, Tetapi secara jujur kumpulan ini banyak berjasa kpd saya dan tiga anak saya,malah sehingga kini mereka sudah memberi kan bantuan lebih RM 20,000 kpd kami.

Apa yg saya tahu 100 ibu tunggal beragama Islam seperti saya mengikuti kumpulan ini serta menghadiri setiap majlis yg diadakan di Gereja Methodist Damansara Utama ini,katanya yg ditemui di luar Gereja itu.

Inilah cara yang digunakan oleh pihak gereja tersebut bagi menarik minat orang Islam untuk menyertai mereka. Sekaligus berusaha untuk memurtadkan mereka dengan habuan wang ringgit dan bantuan-bantuan lain.

Persoalannya jika para peserta disogok dengan habuan tersebut, apakah bentuk habuan pula yang diterima oleh para-para pemimpin lain yang sibuk mempertahankan gereja terbabit?

Khalid Ibrahim dapat berapa banyak ?
PAS Selangor dapat berapa banyak ?

Bolehkah kita mempercayai mereka ini untuk memimpin rakyat Malaysia yang mempunyai jumlah umat Islam yang ramai?


No comments:

Post a Comment