Zuraida Berjaya Buktikan Kebodohannya!


Zuraida Kamaruddin Ketua Wanita PKR pernah mendakwa UMNO Bahagian Hulu Selangor telah membawa masuk 2000 warga asing kononnya bertujuan untuk memastikan kemenangan BN, Terbaru, Zuraida mendakwa BN sedang “menyeludup pengundi dengan berselindung di sebalik program pemutihan pendatang asing.”
Apa yang menarik, Zuraida mendakwa pendatang-pendatang asing itu dikehendaki bersumpah untuk menyokong UMNO dan BN sebagai salah satu daripada syarat proses pemutihan. Malah beliau mendakwa pendatang-pendatang tersebut diminta untuk menandatangani surat akur janji sebagai syarat untuk mendapat status kewarganegaraan.
Beliau mendakwa Wanita PKR sempat mengambil skrip sumpah tersebut dan ianya bakal dijadikan sebagai bukti pendakwaannya. Namun seperti pihak pembangkang dungu yang lain, Zuraida juga didapati setaraf bodohnya dengan pemimpin pembangkang yang lain. Sudah menjadi kebiasaan, para pembangkang akan mereka-reka bukti bagi menguatkan dakwaan fitnah mereka.
Bagi Zuraida pula, beliau telah menunjukkan satu helaian kertas yang amat diragui kesasihannya sebagai bukti. Kertas yang didakwa skrip perjanjian tersebut telah dipaparkan kepada wartawan kononnya bukti sahih yang diperolehi daripada pihak Wanita PKR yang berjaya menyamar sebagai warga asing.



Beliau juga mendakwa pihaknya mempunayi 10 orang saksi dan sedang mengumpul lebih banyak bukti untuk tujuan pendedahan kepada rakyat.

Kita lihat balik bukti di atas... Adakah ianya satu bukti yang sahih? yang tidak boleh diragui?
Satu dokumen yang mudah sahaja untuk ditaip dengan microsoft word, kemudian print, buat salinan banyak-banyak, kemudian tunjuk pada wartawan, dan dakwa ianya bukti sahih?

Sekali lagi Zuraida berjaya membuktikan kebodohannya kepada Rakyat Malaysia!


No comments:

Post a Comment